niedziela, 10 lipca 2011

odc.1 Oczy-kredki i konturówki

Miałam i mam nadal kilka kredek z Avonu. Myślę, że najsłynniejszą z nich była żelowa kredka do oczu SUPER SHOCK dostępna w różnych kolorach i odsłonach. Występowała już min. w edycji koronkowej. W najnowszym katalogu jest on a z w tradycyjnym opakowaniu.
Kredka ta charakteryzuje się tym, że jest niezwykle miękka, dzięki czemu doskonale się ją aplikuje. Ja używam jej zarówno do podkreślania linii wodnej oka, jak też do wykonywania kreski przy górnej linii rzęs(zamiast eyelinera). Jak dla mnie sprawdza się świetnie. Co do koloru, ja posiadam Black, czyli czarny, nie wiem jak pozostałe. Dostępny jest jeszcze Plumful, Steel, Silver, Bronze, Khaki Shimmer, Black Shimmer. 
Wstawiam zdjęcie kredki kolory Black and Silver z seri koronkowej. 
Jest to zdjęcie pobrane z internetu, ale w kolejnych postach postaram się sama robić foty moim kosmetykom.:)
Już zapraszam na kolejny mój post o moim najnowszym zakupie z Avonu, a będzie to niebieska konturówka do oczu.:)

1 komentarz:

  1. hej:) trafiłam tu przypadkiem, ale zainteresowałam się, bo sama używam wielu kosmetyków z Avonu. Kredka, o której piszesz w tym poście, jak dla mnie jest genialna! Przede wszystkim jest miękka, co jest jej mega plusem przy użyciu, a przy okazji jest bardzo trwała, ma intensywny kolor. Mówię o czarnej, bo na razie tylko tej używałam, ale mam zamiar zaopatrzyć się jeszcze w srebrną. Pozdrawiam! Myślę, że będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń